De muziekkelner, Dé Mobiele DJ booth voor elk feest

Heb je je dansschoenen aangetrokken? Goed, want met De muziekkelner op je feest of gelegenheid kun je niet anders dan de beentjes losgooien!

Het concept? De Muzieksommelier komt met een mobiele dj-booth langs op jouw receptie, walking dinner, after work, … Vervolgens plaatsen we overal op de (sta)tafeltjes onze eigen bierviltjes. Daarop noteer jij, net zoals bij een gewone kelner, je bestelling: een verzoeknummertje! (Of twee, of drie, …)

De Muziekkelner, de playlist van jouw event
Kaat

Inzetbaar voor jouw evenement?

Je geeft je bierviltje af aan De muziekkelner, et voilà: de aangevraagde plaatjes worden opgenomen in de playlist. Zo stelt je gezelschap zelf zijn muzikale cocktail samen. 

Voor speciale momenten kunnen wij ook dansers of extra muzikanten toevoegen. Bekijk zeker ook een keer onze pagina over het organiseren van een POP UP Party.

Welke muziek speelt de muziekkelner?

Worden er geen plaatjes aangevraagd? Maak je geen zorgen, wij doen niet aan doodse stiltes: we zorgen er eigenhandig voor dat er passende achtergrondmuziek speelt tijdens je event. Zodat jij en je gasten met volle teugen genieten. Proost!

Lees nog meer over De Muziekkelner in deze leuke blog.

Pieter

De voordelen van de muziekkelner op een rijtje.

  • Alles-in-één dj-apparatuur: Muziekboxen, mengpaneel, microfoon, … Alle onmisbare dj-tools worden gecombineerd in een compacte booth op wieltjes. Eenvoudig verplaatsbaar van kantoorruimtes, schoolpleinen, over grasvelden, tot industriële sites. 
  • Soepele installatie: 100 % wireless en functioneert perfect zonder internetverbinding, elektriciteitsaansluiting of complexe technieken. Alles voor een draadloze, zorgeloze set-up.
  • DJ inclusief: No dj, no party! Naast de apparatuur zelf, voorziet de Muzieksommelier een professionele dj die alle plaatjes feilloos aan elkaar draait. Nummers aanvragen? Laat je gaan!
  • Voor een brede waaier aan events: Schoolfeest, bruiloft of bedrijfsevent: De muziekkelner speelt voor elk publiek, aan elk volume. Subtiele tunes, stevige beats of Ibiza-lounge muziek? You choose!  
  • Geschikt voor liveoptredens: Livemuziek tilt de belevingswaarde van je event naar een hoger niveau. Deze DJ-booth is eenvoudig combineerbaar met zangers en muzikanten (viool, saxofoon, trompet, …) die we met plezier voor jou kunnen voorzien.    
  • Branding of reclame: De muziekkelner is een hippe machine, wil je jouw logo, reclame of slogan op het toestel? We laten het toestel wrappen zoals jij het wil.
De Muzieksommelier - De Muziekkelner

F.A.Q.

Als je een optreden op de planning hebt staan, komen er waarschijnlijk wat praktische vragen in je op. Om je alvast een duwtje in de goede richting te geven, hebben we de vaakst gestelde vragen voor je verzameld.
  • Wat is de standaard duur van een optreden?

    Onze muzikanten besteden veel aandacht aan het samenstellen van hun setlist, zorgvuldig balancerend tussen up-tempo nummers en rustmomenten. Meestal bieden zij een optreden aan dat 2 keer 45 minuten duurt met een korte pauze. Gelieve ons vooraf te informeren over de gewenste indeling van de avond, zodat wij dit ook aan de band kunnen doorgeven. In onderling overleg vinden we de indeling die bij jouw evenement past.

  • Wat is de prijs?

    Het is niet eenvoudig om een gepast antwoord te geven op deze vraag. De prijs hangt af van verschillende factoren waaronder de duur van het optreden, de omvang van de band, de technische vereisten en de afstand tot de locatie. Hoe meer details we ontvangen bij jouw aanvraag, hoe sneller we een volledige prijsopgave kunnen verstrekken.

  • Als ik een aanvraag plaats, hoe lang blijft deze geldig?

    Na jouw aanvraag, gaan wij onmiddellijk aan de slag. We contacteren de groep en vragen naar hun beschikbaarheid. Van zodra de groep groen licht geeft, brengen we jou op de hoogte. Vanaf dat moment plaatsen de muzikanten deze optie automatisch 14 dagen in hun agenda.

  • Voorziet De Muzieksommelier ook de geluidsversterking?

    In de meeste gevallen voorzien de muziekgroepen zelf een geluidsversterking tot 150 personen. Dit is geschikt voor evenementen waarbij de groep achtergrondmuziek verzorgt (bijvoorbeeld tijdens een receptie). Als je echter een groter evenement organiseert, is het verstandig om een geluidsfirma in te huren. Dit wordt niet standaard voorzien, vergeet ook niet aan een podium en licht te denken! (Wij hebben hiervoor een aantal partners dus aarzel niet om ons hierover te contacteren.)

  • De groep is geboekt, wat nu?

    Het meeste werk is al door jou gedaan. Wij zorgen voor alle praktische zaken. We sturen jou en onze groepen een callsheet met alle details en geven hen een briefing over jouw evenement. Het is belangrijk om deze callsheet grondig door te nemen, omdat hierin praktische informatie staat over zaken zoals parkeergelegenheid en kleedkamers. Na het optreden ontvang je van ons één factuur en wij handelen verder alles af met de muzikanten die op jouw evenement hebben gespeeld.

Block 4
De Muzieksommelier Contact

Heb je een vraag?
Contacteer ons